28 juni 2012

Åleruser ,brugte åleruser

Fra ehvervsfisker i Holbæk.Sælges Brugte håndsyet 7 rings åleruser med 6 m.midter rad,
Ruserne er ny bødet og med lang bagpose,de fanger jo mange ål,som den gamle fisker sagde ,det tar 2 dage at sy sådan en ruse og jeg har knabt brugt dem inden jeg blev syg,så pas på dem,de fås ikke i den stand og kvalitet til 275 kr. andre steder,for at flere skal få gavn af åleruserne sælges, kun 3 stk.pr kunde,så bliver ålebestanden ikke helt opfisket,af en enkelt person.
MVH.
 Esben Andersen
Nygårdsvej 40 
4500  Nykøbing Sj.
tlf  22922176

12 kommentarer:

  1. Anonym11.7.12

    hvad koster de ål ruser --pr stk

    SvarSlet
  2. Anonym18.7.12

    Jeg skal bruge 9 stk. af de fine åleruser de 3 jeg købte er perfekte,skal jeg ta familien med da du kun sælger 3 pr.Kunde,hvornår kommer de 105mm. pigvargarn,du fortalte om.jeg kunne forstå at de nærmest ville tømme havet for store fisk Mvh Lars

    SvarSlet
  3. Vdr. åleruser ,nu har mine faste kunder haft mulighed for at købe åleruserne,så de sidste 20 jeg har kan købes frit.pigvargarn kommer senest 1-8

    SvarSlet
  4. Anonym8.9.12

    Ville du ha mulighed for at sende til bornholm?
    Du kan jo lige maile tilbage på
    planet_12djdennis@hotmail.com
    er også intra i pigvargarn.

    SvarSlet
  5. jeg har ikke flere brugte ruser andet grej se www.eanetshop.sommerhusvagt.dk

    SvarSlet
  6. Anonym30.9.12

    Hej Esben.

    Jeg vil gerne købe 2 Ruser af dig.
    Kan jeg hente dem i morgen eftermiddag?

    SvarSlet
  7. jeg har ikke flere brugte, kun nye 5 rings til 525 kr mvh ea

    SvarSlet
  8. Anonym30.9.12

    Okay, kan man bruge dem til søer og moser?

    SvarSlet
  9. ja hvis du kommer og afhenter har jeg nogle fif
    mit speiciale er ferskvandsfiskeri

    SvarSlet
  10. Anonym30.9.12

    Jamen det vil jeg gøre så. Er det Nygårdsvej?

    SvarSlet
  11. jeg er hjemme nygårdsvej 40 4500 fra 12-12,30 eller efter tlf aftale
    tlf 22922176

    SvarSlet